• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Riksdags valet 2010

Vilka röstar ni på?


  • Total voters
    71
Status
Not open for further replies.
Ja vadå tar det 1 dag för dig att läsa om ett parti? läste faktist på den sidan JoccE skickade, och gillar inget TYP läst 80% ....

Jaså, vad är deras viktigaste frågor?
Jag vet att du nu kommer använda google, men men.. =)
 
Skit i något måste göras för så som det har varit under dom senaste åren sen palme så är allt skit, bryr mig inte om det är vänster eller högern som gör det.

Och någon skrev att det blir jobb för ungdomar om vänstern vinner? vad har du gjort läst på val lappar ute på stan? det är fan rätt att högern vinner igen så vi får ner dessa äckliga skatter och får lägre avgifter för arbetsgivarn så att det blir billigare att ansälla unga.


Tänk bara på dig själv tills du har allt du behöver, sen ge tillbaka och glöm det som varit.

Man kan inte skita i ett parti som är emot en av de mänskliga rättigheterna, det är omoraliskt och fel. Bara SD inte blir vågmästare så bryr jag mig inte så mycket.
 
Titta på frankrike ;) dom ligger ca 10år före oss med invandringen

Delar av deras land "ägs" av muslimer.
Där har iallafall regeringen kommit på att dom kanske gör nått fel och börjat göra nått mot de.

Dom har mycket bra punkter inom pension och kriminalitet också :p
Frankrike ägs inte av Muslimer, ett land ägs inte av religionen det är något ni smygrasister måste lära er. Frankrike har i sin tid tagit in fler invandrare än vad Sverige har gjort. Och endast i Paris bor det mer folk än vad det bor i HELA Sverige. Kan du sluta jämför länder och religion och ta reda på fakta innan du säger sånt. ;)
 
Frankrike ägs inte av Muslimer, ett land ägs inte av religionen det är något ni smygrasister måste lära er. Frankrike har i sin tid tagit in fler invandrare än vad Sverige har gjort. Och endast i Paris bor det mer folk än vad det bor i HELA Sverige. Kan du sluta jämför länder och religion och ta reda på fakta innan du säger sånt. ;)

Jag sa DELAR av frankrike ;) inte frankrike :p
Det är ett otroligt stort problem där
 
Jag sa DELAR av frankrike ;) inte frankrike :p
Det är ett otroligt stort problem där
Ja det är ändå samma sak. Bara för att majoriteten i ett område är Muslimer ägs den inte av Muslimer det är väldigt pinsamt att läs sånt. Det är sånt som skapar hata mellan folk helt ärligt, hade du inte blandat in Islam och sagt invandrare istället så hade det sett mycket bättre ut även om det är lika mycket fel. Det är sånt som kallas för RASISM!
 
Kan du nämn 5 av dessa bra frågor du snackar om?


Tack!

Invandring
Utvandring
Högre straff för kriminella
Lägre straffålder
Mer pengar för pensionärer

det va 5 :p finns fler dock, men tyckte dom där va viktigast
 
Invandring
Utvandring
Högre straff för kriminella
Lägre straffålder
Mer pengar för pensionärer

det va 5 :p finns fler dock, men tyckte dom där va viktigast

Invandringen det har jag redan sagt att de har rätt i det. Minska det bara men 90% är väldigt mycket minskning för mig är 75% perfekt!

Utvandringen, wtf?
Högre straff för kriminella, 2+ år eller? Lägg till dödsstraff eller skit i att höja för det hjälper inte!
Ja väldigt bra, då kan många Svenskar smaka på fängelset också ;)
Ja mer pengar för pensionärer och mindre för ungdomar, väldigt bra!
 
Moderaterna.

Socialdemokraterna är fan fimpade i huvudet.

Folk som jobbar ska betala mer skatt? Och dom som är arbetslösa ska få mer pengar i fickan.

Säger bara, RETARDS ELLER?
 
Invandringen det har jag redan sagt att de har rätt i det. Minska det bara men 90% är väldigt mycket minskning för mig är 75% perfekt!

Utvandringen, wtf?
Högre straff för kriminella, 2+ år eller? Lägg till dödsstraff eller skit i att höja för det hjälper inte!
Ja väldigt bra, då kan många Svenskar smaka på fängelset också ;)
Ja mer pengar för pensionärer och mindre för ungdomar, väldigt bra!

Se :p du håller ju med till SDs största punkt, bara det minskar är dom glada så även 75% är bra
Högre straff, ja? man ska inte bara behöva sitta 10 år om man våldtagit 3 st 14 åringar och liknande

Om vi minskar invandringen med 50% så får vi 9.5 Miljarder extra i kassan (ungifär)

Moderaterna.

Socialdemokraterna är fan fimpade i huvudet.

Folk som jobbar ska betala mer skatt? Och dom som är arbetslösa ska få mer pengar i fickan.

Säger bara, RETARDS ELLER?

+1 :) varför tror du dom har så många invnandrare som röstar på dom?
 
Moderaterna.

Socialdemokraterna är fan fimpade i huvudet.

Folk som jobbar ska betala mer skatt? Och dom som är arbetslösa ska få mer pengar i fickan.

Säger bara, RETARDS ELLER?
True, röstade själv på M idag :)
 
Folk som röstar på Socialdemokraterna har antingen inget jobb, eller för lata för att skaffa ett.

Till alla som röstar på Socialdemokraterna...

GÅ OCH KLIPP ER OCH SKAFFA ETT JOBB.
 
Bra gjort av dig :)
hade inte SD funnits hade dom fått min röst också
Ja, M har en riktigt bra politik. Jag tror M hade gynnat alla om inte krisen hade kommit exakt när de fick styra :p Ja du hade gjort ett bra val men gjorde du ett val som är väldigt dåligt tycker jag :)
 
Folk som röstar på Socialdemokraterna har antingen inget jobb, eller för lata för att skaffa ett.

Till alla som röstar på Socialdemokraterna...

GÅ OCH KLIPP ER OCH SKAFFA ETT JOBB.
Jag tror folk hade skaffat jobb om jobben hade existerat ;)
Vad säger du åt folk som har röstat på SD? Du måste komma på någon om de med tycker jag! ;)

Tråkigt med dubbel post ni får ursäkta mig! :S
 
Hade Socialdemokraterna suttit under finanskrisen, så hade sverige gått i konkurs...

Och ZoOorO, de finns jobb..Folk måste sluta vara lata bara...


Sverigedemokraterna: Dom har VISSA bra punkter, som "Hårdare Straff" och förminskningen av invandring, etc... Annars är dom skit.
 
Ja, M har en riktigt bra politik. Jag tror M hade gynnat alla om inte krisen hade kommit exakt när de fick styra :p Ja du hade gjort ett bra val men gjorde du ett val som är väldigt dåligt tycker jag :)

Folk säger att M misslyckats med ekonomin eftersom folk fått mindre pengar ;) men det dom inte fattar är att det har varit lågkonjuktur när M varit ledande och jag tycker dom gjort det VÄLDRIGT bra :)

Hade Socialdemokraterna suttit under finanskrisen, så hade sverige gått i konkurs...
+2
Oja xD
 
Folk säger att M misslyckats med ekonomin eftersom folk fått mindre pengar ;) men det dom inte fattar är att det har varit lågkonjuktur när M varit ledande och jag tycker dom gjort det VÄLDRIGT bra :)

Det tycker jag med :)
 
Tack JoccE, du framförde precis vad jag ville. Förstår ej varför folk kan ens överväga att rösta på Sossarna, jävla skit politik.

Säger bara, framåt SD mot ett renare Sverige.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top