• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Snabba pengar

Satsa på CS

Schema:
4dce486e96869_csschema.png
 
hehe ;P

Skaffa dig nu ett projekt okej? Blir bäst lovar.

Förlora din pappa jobbet från saab? Min mamma har faktiskt 3 jobb ;P
 
Håller med dig ;)

Palla sommarjoba man ska chilla bada och sånt inte sommar jobba för att få pengar since stupied. Jag pallar ej sommar jobba, Man ska fkn vakna kl 07.00 ;P iaf du skaffar snabba cash.

Här har du fel. Jag tjänar 120 kr timmen på jobba som plåtslagare på sommaren och slut gångs lönen på en halv månad räcker för roa sig :)
Bra att man har en bror som erbjuder jobb varje sommar :)

Om du inte har nåt sommar jobb kan du ju bara fråga din mamma eller morsa om 100 spenn så ljuger du om att du ska till en kompis och spela och att ni ska äta ute så sparar du bara dom, spara dina godis pengar (veckopeng, månads peng eller studie bidrag). Dock kan du ha löfte med dina föräldrar att du itne äter godis på en vecka för 2000 kr :) finns många du kan delvis klippa gräsmattan hemmos dig eller diska, städa huset.

Det där har jag gjort detta år och fixade fram 14000 om du fixar det till en "ca" summa
of course kanske du inte kommer kunna hålla kvar din lust att köpa grejer av dom men försök :) (a)
 
gå planta lite marijana sen sälj skiten :DD

det är snabba cash eller gör du en ot :D
 
Här har du fel. Jag tjänar 120 kr timmen på jobba som plåtslagare på sommaren och slut gångs lönen på en halv månad räcker för roa sig :)
Bra att man har en bror som erbjuder jobb varje sommar :)

Om du inte har nåt sommar jobb kan du ju bara fråga din mamma eller morsa om 100 spenn så ljuger du om att du ska till en kompis och spela och att ni ska äta ute så sparar du bara dom, spara dina godis pengar (veckopeng, månads peng eller studie bidrag). Dock kan du ha löfte med dina föräldrar att du itne äter godis på en vecka för 2000 kr :) finns många du kan delvis klippa gräsmattan hemmos dig eller diska, städa huset.

Det där har jag gjort detta år och fixade fram 14000 om du fixar det till en "ca" summa
of course kanske du inte kommer kunna hålla kvar din lust att köpa grejer av dom men försök :) (a)

Inte äta godis på en vecka och få 2000kr? Har aldrig haft något sånt avtal men har kompisar som har hållt sig borta från godis i ett år och fått 1000k. Seriöst, 2000kr på en vecka för att du inte äter godis?
 
haha Jag käkar mkt godis ;P

Men jag får endå mkt pengar ;)

Iaf jag startar min ot om 20 timmar. ;)
 
Här har du fel. Jag tjänar 120 kr timmen på jobba som plåtslagare på sommaren och slut gångs lönen på en halv månad räcker för roa sig :)
Bra att man har en bror som erbjuder jobb varje sommar :)

Om du inte har nåt sommar jobb kan du ju bara fråga din mamma eller morsa om 100 spenn så ljuger du om att du ska till en kompis och spela och att ni ska äta ute så sparar du bara dom, spara dina godis pengar (veckopeng, månads peng eller studie bidrag). Dock kan du ha löfte med dina föräldrar att du itne äter godis på en vecka för 2000 kr :) finns många du kan delvis klippa gräsmattan hemmos dig eller diska, städa huset.

Det där har jag gjort detta år och fixade fram 14000 om du fixar det till en "ca" summa
of course kanske du inte kommer kunna hålla kvar din lust att köpa grejer av dom men försök :) (a)

Haha ljuga för morsaN herregud
 
Inte äta godis på en vecka och få 2000kr? Har aldrig haft något sånt avtal men har kompisar som har hållt sig borta från godis i ett år och fått 1000k. Seriöst, 2000kr på en vecka för att du inte äter godis?

Antar att han e så fet så att dom ger vad som helst bara så att han nt käkar godis
 
jag tjänar feta cash


umad Hampus?
BLGR9.jpg


vet att det inte är myckeT men var tvungen:pXDXP
 
Back
Top