• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Snabba pengar

Inte för att skryta då men själv är man ju bättre än alla andra här inne på CS
 
Tja hampus jag gillar också pengar :d:d:d:d:d:d:d:d:
 
hehe ;P

Skaffa dig nu ett projekt okej? Blir bäst lovar.

Förlora din pappa jobbet från saab? Min mamma har faktiskt 3 jobb ;P

Men herregud, OTs är fan inte gjorda för att folk ska tjäna pengar på dem.

OnT:
Panta burkar? Eller typ sommarjobba på en lokal pizzeria, de bryr sig inte om du är för liten tro mig. Men se till att förhandla dig fram till en respektabel lön annars kommer de blåsa dig.
 
Ni grabbar är så skämmiga, vill fixa cash gemon spel.. Fan grow a pair of balls, ut å fixa jobb som man ska istället för å sitta inne å löka hela dagen lång
 
Ni grabbar är så skämmiga, vill fixa cash gemon spel.. Fan grow a pair of balls, ut å fixa jobb som man ska istället för å sitta inne å löka hela dagen lång

Tja mannen, kan du lära mig att sluta löka? Vill vara lika cool som du :D
 
jag har klippa grezz jobbar mycket 200kr för grezzmatt!

Translate:
Jag klipper gräs för mina pengar.. jober inte mycket för det e ju en åkgräsklippare (heh)!
Får 200kr/mattan för tomten e ganska stor.. tar ca. 1h? :S
Värt ;]
 
du vet att det är nästan omöjligt att hitta sommarjobb innan man är 16 år. Men om du har föräldrar som känner andra så är det bra annars omöjligt. Du kan kankse dela ut tidningar men du tjänar inte så mycket och det enda du kan göra är att hosta otserver!
 
Testa å lämna ut reklam/sälja GT eller likande skit? Gjorde jag när jag var yngre än 13, iofs var det ett tag sen så kanske reglerna har ändrats.

Sålde också nån sorts jul skit där man fick pengar och prylar beroende på hur mycket du hade sålt.
 
Back
Top