• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Svin influensan, Vaccinet, har du tagit det?

Har du tagit sprutan?

  • Ja

    Votes: 49 62.0%
  • Nej, men ska

    Votes: 4 5.1%
  • Nej, och har inte plannerat det..

    Votes: 15 19.0%
  • NEJ! Aldrig!

    Votes: 11 13.9%

  • Total voters
    79
Hehe, hittade nyss en cool bild.

61859c0aed33c931
 
Vaccient har bara varit studerat i några månader medans andra läkemedel kan ha varit studerat upp till 10 år eller annat... och som limannens kompis varit sjuk i 2 veckor o känner sig bättre, ingen i min familj har tagit den heller.
 
Vaccient har bara varit studerat i några månader medans andra läkemedel kan ha varit studerat upp till 10 år eller annat... och som limannens kompis varit sjuk i 2 veckor o känner sig bättre, ingen i min familj har tagit den heller.


För 10 år sedan hade man inte samma kundskap som man har idag.

Och så kanske man hade ett vaccin för något liknande virus som de bara har fixat till lite.



Eller så ärre kanske det är så som vissa säger.

USA's läkemedels företag förlorar mycket pengar så de skapar ett virus plus ett motgift så dom tjänar feta cash.

Vem vet?
 
har bara liite ont i armen nu när jag tar upp den ;p men det gjorde rätt så ont i morse. ;p
 
Kommer inte ta den då jag inte anser att det är någon stor risk att ens få influensan över huvudtaget, och om man får den är det minimal risk att det skulle vara värre en vilken annan influensa som helst.

Sen så är det folk som dött av vaccinet som inte är i någon riskgrupp, dessutom så har många blivit sjuka/svimmat etc av det.

Men visst, förstår dom som tar det ändå.
 
Tog sprutan igår, mådde ju inte 100% när man vaknade men gick till skolan endå.

Såklart varre idrott den dagen och vi skulle ha bip test.
Efter det mådde man ju förjävligt å somnade direkt när man kom hem:p
 
Har svininfluensan, seriöst. Har aldrig mått så här dåligt, ska egentligen inte sitta vid datan...försämrar bara det. Men jag vet att jag kommer klara mig ur detta lätt, om några dar eller något så är det över, och då behöver jag inte oroa mig ever again. Bye
 
Ja, Men jag ska ta andra shotten på mån eller tors våran skolsköterska kan nt bestäma sig.
 
Jag har tatt den, det hände inte ett skit med mig förutom att det gjorde ont om man tryckte på ca 3 kvadrat cm runt det ställe där nålen gick in.
ingen feber bullshit eller något.

Och ingen har dött av vaccinet ffs, däremot har hittils 14 dött av influnsan i sverige.
 
Back
Top Bottom