• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
För att alla svenska tjejer dör för en kille med bruna ögon (dvs jag (a)) De tänker på oss som söta nallenbjörnar..

Här där jag bor så får ingen jävla blatte en tjej, dom är äckliga.
På krogen så går dom 2-4st på 1 tjej och hon försöker knuffa bort dom.

En gång så hjälpte jag en tjej, då kom det typ 5 blattar och sa att dom skulle döda mig ..

Så ja.. Jag hatar de flesta blattar.
 
Alla från min pappas sida är rika, mina kusiner i Turkiet äger ett 4 stjärn hotell som var 5 innan en jordbävning.

Mina andra kusiner äger en stor diamant butik i Miami.

Min farfar ägde ett oljeföretag, min pappa är utbildad, stjärn kock, som var topp kock i Hilton hotell, vad vill du komma till? Jusste, vi har aldrig levt på social bidraget, ingen i min släckt eller kusiner. Så sluta säg att vi lever på det, de som lever på socialen nu för tiden är folk från Afrika.

Min pappa har jobbat i topp hotell här i Sverige, sen öppnade han eget, Cicek's grill i Örebro som blev Närkes kändaste grill.
Hans dax kassa låg på 10-12. Sen när han fick hjärtattack och inte fick jobba i en miljö med mycket rök och fett så fick han sälja det, han sålde den till våra kusiner för ett mycket lågt pris, han förlorade runt 3.5+ miljoner på det, men vad ska man göra. Han köpte ett Cafe för 1x0 tusen, efter 1 år så fick han dax kassa på 5, 2 år har gått snart 3, nu ligger den på 7-8.
Och folk vill köpa caféet för 2-3 miljoner, några vill köpa en del(dels ägare) för nån miljon.

Nu om du pratar med din pappa(till dom som äger eget) fråga din pappa, om en dax kassa på 8 är bra. Han kommer säga, sån hög nummer kan man bara drömma om.




Jag ber er

Skratta hur mycket ni vill, tro inte vad jag skrev nu.
Men jag säger bara, om ni fick se beviset, korten, allt. Då skulle det bli roligt o se er min.

Orka vara så jävla dryg lol? (ignore)
 
Här där jag bor så får ingen jävla blatte en tjej, dom är äckliga.
På krogen så går dom 2-4st på 1 tjej och hon försöker knuffa bort dom.

En gång så hjälpte jag en tjej, då kom det typ 5 blattar och sa att dom skulle döda mig ..

Så ja.. Jag hatar de flesta blattar.

hahahaahahhahahaahhahahahahahahaha
 
@Silentdefender

99.99% Av allt du säger är bullshit, du överdriver hela tiden och ljuger.

Tittade nyss på dina ku% äckl&g! blatte filmer.
Om du skulle varit uppväxt här så skulle du kunnat bättre svenska.
Antingen har du en invalid släkt som inte kan lära sig andra språk, elr så är du helt hjärndöd på något vis.

Allt du har suttit och berättat nu är sån jävla bullshit, man kan knappast tjäna 8k per dag på ett jävla café .. dessutom antar jag att din pappa och mamma har sämre svenska än dig. Så hur i helvete ska dom kunna arbeta på ett jobb där man MÅSTE kunna svenska, visst det går nog. Men jag antar att det inte skulle vara många där därför ingen fattar ett ord vad han säger..


Idag så kommer nån ringa till dig, och jag är uppväxt i ett samhälle som det är över 95% invandrare, min pappa och mamma har bott här i över 20 år, de kan svenska. Kelb in el kelb, Kolla bara upp mitt efternamn så får du bevis.
 
cloow, ska visa ett exempel på folk som du;
87463865ee4a37a6
 
Cloow en sak till, för din skull så ska jag åka till dreamhack som kommer.


Alla lyssna, jag kommer till dreamhack, jag säger bara 1 sak, jag ber er kom till mig då, får se om ni är så coola då.
 
Här där jag bor så får ingen jävla blatte en tjej, dom är äckliga.
På krogen så går dom 2-4st på 1 tjej och hon försöker knuffa bort dom.

En gång så hjälpte jag en tjej, då kom det typ 5 blattar och sa att dom skulle döda mig ..

Så ja.. Jag hatar de flesta blattar.

Jaha, så om en svensk alkoholist någon dag raggar på en blatte tjej och jag ser henne bli irriterad och går in till hennes försvar och blir hotad till döden, ger de mig då rätten att hata dig, en person som jag personligen aldrig mött, eller vet något om?

lägg ner rasist snacket, rapporterade din post. Vill inte höra sånt skitsnack igen.. :mad:
 
Cloow en sak till, för din skull så ska jag åka till dreamhack som kommer.


Alla lyssna, jag kommer till dreamhack, jag säger bara 1 sak, jag ber er kom till mig då, får se om ni är så coola då.

hAhahAHhahahAhahahhAhAHAHAH, tro mig ingen kommer komma, dom är svenskar...
 
Cloow en sak till, för din skull så ska jag åka till dreamhack som kommer.


Alla lyssna, jag kommer till dreamhack, jag säger bara 1 sak, jag ber er kom till mig då, får se om ni är så coola då.

Tack vare folk som dig, hatar folk oss blattar. Sluta spänna dig bakom datorskärmen nu. Du skämmer ut folk, nu måste jag gå ut i stan och tänka att en aning fler svenskar tänker på oss som idioter för att de finns dryga jävlar som dig.

GTFO och be om perm banishment igen från talaturen, jävla dummhöve :mad:
 
Här där jag bor så får ingen jävla blatte en tjej, dom är äckliga.
På krogen så går dom 2-4st på 1 tjej och hon försöker knuffa bort dom.

En gång så hjälpte jag en tjej, då kom det typ 5 blattar och sa att dom skulle döda mig ..

Så ja.. Jag hatar de flesta blattar.
Vart bor du då?
 
Tack vare folk som dig, hatar folk oss blattar. Sluta spänna dig bakom datorskärmen nu. Du skämmer ut folk, nu måste jag gå ut i stan och tänka att en aning fler svenskar tänker på oss som idioter för att de finns dryga jävlar som dig.

GTFO och be om perm banishment igen från talaturen, jävla dummhöve :mad:

Tysk din äckliga assyr, du är Cirtaboy 2.

Du också kom till dreamhack.
 
@silent du måste lära dig att du inte kan lösa allt med våld, det är mer du och han asdasdadsd som är rasister. ''Dom kommer inte för dom e svenskar hahshhahaha''

Och silent du snackar skit om svenskar hela tiden, snälla gör oss alla en tjänst och fråga om perm ban igen!

En dags kassa på 8000kr betyder att om en snubbe köper nåt för 50 spänn så kommer det alltså att det kommer över 150 pers som köper för 50 kronor? Jag vet inte men det låter inte så troligt.

Och även om det är sant så är det roligt för din pappa, är det nåt du ska gå runt o skryta om? Det tycker jag inte, för du har antagligen inte åstadkommit ett piss!


Edit, silent det är inte ett cafe enligt google, enligt google är det ett gatukök eller resturang. Då är det möjligt att han får in åtta tusen om dagen ifall det är centralt
 
Last edited:
@silent du måste lära dig att du inte kan lösa allt med våld, det är mer du och han asdasdadsd som är rasister. ''Dom kommer inte för dom e svenskar hahshhahaha''

Och silent du snackar skit om svenskar hela tiden, snälla gör oss alla en tjänst och fråga om perm ban igen!

En dags kassa på 8000kr betyder att om en snubbe köper nåt för 50 spänn så kommer det alltså att det kommer över 150 pers som köper för 50 kronor? Jag vet inte men det låter inte så troligt.

Och även om det är sant så är det roligt för din pappa, är det nåt du ska gå runt o skryta om? Det tycker jag inte, för du har antagligen inte åstadkommit ett piss!


Våld löser allt, misshandlar du dig så är du tyst, om du öppnar du käft igen så blir det värre. Därför är våld så bra.

Jag skryter inte, jag bevisar att vi inte lever på socialen.
Socialen skulle inte låta oss så mycket saker som vi har nu, och dom skulle absolut inte ge oss pengar om vi har dax kassa på 8.

Och om du jobbar från 6 på morgonen till 8 på kvällen, och det som säljs mest är caffe latte som kostar 20 och kycklig/räk baguetter som säljs för 35, då lovar jag dig att din dax kassa ligger på 8. Tänk dig om vi höjde som maxi, 50 på allting, skulle det bli roligt ;)


Cicek's grill är såld, och Caféet är inte känd i hela Örebro, det är bara de i Vivalla som köper.
 
@silent du måste lära dig att du inte kan lösa allt med våld, det är mer du och han asdasdadsd som är rasister. ''Dom kommer inte för dom e svenskar hahshhahaha''

Och silent du snackar skit om svenskar hela tiden, snälla gör oss alla en tjänst och fråga om perm ban igen!

En dags kassa på 8000kr betyder att om en snubbe köper nåt för 50 spänn så kommer det alltså att det kommer över 150 pers som köper för 50 kronor? Jag vet inte men det låter inte så troligt.

Och även om det är sant så är det roligt för din pappa, är det nåt du ska gå runt o skryta om? Det tycker jag inte, för du har antagligen inte åstadkommit ett piss!


Edit, silent det är inte ett cafe enligt google, enligt google är det ett gatukök eller resturang. Då är det möjligt att han får in åtta tusen om dagen ifall det är centralt
obv ser du inte hans bild, han har klarat skolan. antagligen, någonting du aldrig kommer göra
Det förklara.. Bor säkert 20 st invandrare där så inte konstigt. I söder är det helt annorlunda ;)

agree
 
obv ser du inte hans bild, han har klarat skolan. antagligen, någonting du aldrig kommer göra


agree

Bara för han har en bild med en blomma i handen betyder inte att man har klarat skolan ..

Jag kan ha alla IG och gå ut skolan ...
Jag tror knappast han klarar svenskan, han kan inte ens prata svenska.
 
@silent, gött det blir väl fängelse snart med den attityden.

@asdasd123, Jag har redan klarat skolan så mjo du kan ju försöka att sluta lägga upp såna idiotiska inlägg, tex du kallade nån p12 när han sa att han var 14. Men du verkar vara runt 11-12 år, du verkar veta så lite, om du inte är 11-12 föreslår jag att du slutar vara så barnslig och mogna upp lite.
 
@silent, gött det blir väl fängelse snart med den attityden.

@asdasd123, Jag har redan klarat skolan så mjo du kan ju försöka att sluta lägga upp såna idiotiska inlägg, tex du kallade nån p12 när han sa att han var 14. Men du verkar vara runt 11-12 år, du verkar veta så lite, om du inte är 11-12 föreslår jag att du slutar vara så barnslig och mogna upp lite.

Agree.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top