• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
och en av dom var realsoft? då kan min familj gå runt och säga att alla tyskar ska dö för det som hände ww2?
 
en "svenne" gjorde det, ska du straffa 3 stycken för det?

Om en svenne mördade min mamma eller våltog, så skulle jag döda hela hans familj och tillslut skulle jag totyr döda honom.


Våldta? skulle nog våldta hans syster, sen hans mamma, tillslut döda honom. Jag leker inte cool med mina ord.

Om ni inte har fattat det än så borde ni göra det snart.
 
Såna här personer gillar jag.

Om jag dödar din mamma. Jag tror knappast att du kommer säga
Ne. Han kommer dock bli galen på dig och kanske mörda dig (argumentera inte mot detta nu för i helvete), men inte kommer han mörda dina barn, barnbarn osv. för det. Om han gör det så är han ju helt jävla dum i huvudet. Detta har dock inget med ras att göra.

Om en svenne mördade min mamma eller våltog, så skulle jag döda hela hans familj och tillslut skulle jag totyr döda honom.

Våldta? skulle nog våldta hans syster, sen hans mamma, tillslut döda honom. Jag leker inte cool med mina ord.
Om ni inte har fattat det än så borde ni göra det snart.
Och här är ett exempel på en som är helt jävla dum i huvudet som världen skulle vara bättre utan. Det är denna mentalitet som är sjukt äcklig. Du är en vidrig människa Silent.

Ja, jag tar dig seriöst, du påpekar ju hela tiden att du inte spelar. Men anser du dig tuff?
 
så om vi säger nu 3 tyskar var nazister är alla tyskar det nu?
förr elelr senare måste man acceptera det vad dom andra har gjort
 
Utav 10 svenskar som diskuterar i denna tråd så är det faktiskt bara en som kan diskutera och det är Zisly. Resten är: omogna, fjantiga och vet inte vad de snackar om och drar utan problem alla över gränsen.

Utav 10 ny-svenskar så är det bara jag som kan resten passar exakt i samma område som resten av de 9 svenskarna...
 
Utav 10 svenskar som diskuterar i denna tråd så är det faktiskt bara en som kan diskutera och det är Zisly. Resten är: omogna, fjantiga och vet inte vad de snackar om och drar utan problem alla över gränsen.

Utav 10 ny-svenskar så är det bara jag som kan resten passar exakt i samma område som resten av de 9 svenskarna...

Shit vad cool du blev just nu. Du är min hjälte.
 
Om en svenne mördade min mamma eller våltog, så skulle jag döda hela hans familj och tillslut skulle jag totyr döda honom.


Våldta? skulle nog våldta hans syster, sen hans mamma, tillslut döda honom. Jag leker inte cool med mina ord.

Om ni inte har fattat det än så borde ni göra det snart.

din bror slog min tjej, därför ska jag tortera dej till döden...

typ så säger du.. du ska straffa allt å alla för vad en person gjort mot dej..

det betyder att du hatar alla... precis alla.. Du hatar mej för att Svensken va elak mot dej förr i tiden (hur gammal va du btw?) sedan hatar du polen för att en snubbe där sa kurwa till dej... du hatar brazilien för att en snubbe kastade iväg din lootbag å sedan frågade om du va br.. sedan hatar du ju Norge för att dom är ju bara så jävla utputtade från Europa.. sen sist men inte minst hatar du America för att du fick åka till Sverige å bli en runkande internet gangster istället för att våldta fjortisar under en container i ett hörn av New York..


Juste.. din kusins polares pappas frus kusin dödade min polares morsas kusins kos Mormors kusins barns kompis vän..
då ska du få paya för det... precis vad du menar, eller hur?
 
Jaha, detta tråd som kunde ha blivit intressant gick direkt åt helvete :(
 
Jaha, detta tråd som kunde ha blivit intressant gick direkt åt helvete :(

skyll först på Silent som är mongo nog att inte fatta hur folk ska bete sej..
sedan anklaga mej för att jag e på lagom hurmör för att bitch fighta honom :)
 
Svennar, och aa blatte.

Detta är bara ord, varför vågar ni inte prata med mig eller nån annan blatte i verkligheten?
Jag skrev just en post om det här, iaf ungefär. Men eftersom du antagligen inte är ute efter en diskussion utan att bråka så orkade du inte läsa min långa post.

Men Silent, tycker du vi svenskar är rasist jävlar och att hela våran "ras" är värd skit och borde brinna i helvetet?
 
Om en svenne mördade min mamma eller våltog, så skulle jag döda hela hans familj och tillslut skulle jag totyr döda honom..

"Din farfars brors polares polares systers polares barns son dödade min pappa.
Därför ska ja döda alla du känner"

Man kan för fan inte straffa någon för något någon annan gjort.

Utav 10 ny-svenskar så är det bara jag som kan resten passar exakt i samma område som resten av de 9 svenskarna...
Va dillar du om? Vad jag sett kan du inte mer än någon annan.
Detta är uppenbart en flame tråd, dvs. ingen diskussions tråd de vet dem flesta, annars hade inte tråd namnet varit som de är och annars hade inte tråden gjort på detta forum.
Att göra en sådan tråd på detta forum är som att man ber om flame.

@Silent.
De är inte de att vi inte vågar, för de första kan ni lära er lite svenska innan ni kommer (dom flesta) och för de andra brukar de inte gå något vidare då ni oftast spelar tuffa.
 
Fattar inte hur silentdefender kan vara så sjukt dum i huvudet ..

Jag letade reda på lite fakta om skiten du skrev om 30-50 år sedan.

Det hände för minst 100år sedan, det hände överallt i alla länder.
Så fattar inte varför det är just svergie ?..

Du är inte välkommen hit, inte till svergie för den delen heller. (min åsikt)


Jag har fan inget imot blattar som sköter sig och är tacksam för att få vara här.
 
Fattar inte hur silentdefender kan vara så sjukt dum i huvudet ..

Jag letade reda på lite fakta om skiten du skrev om 30-50 år sedan.

Det hände för minst 100år sedan, det hände överallt i alla länder.
Så fattar inte varför det är just svergie ?..

Du är inte välkommen hit, inte till svergie för den delen heller. (min åsikt)


Jag har fan inget imot blattar som sköter sig och är tacksam för att få vara här.


Försök och och få bort mig, född här, svensk medborgare, föräldrar bott här i 20 år+


Och nej det var inte 100 år sen. 100 år sen var det folkmord på Syrianer, Assyrer, Greker.
 
Komma hit och behandla oss som skit typ gör många men inte alla
 
Du har en fin dubbelmoral Silent :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top