• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
@silent, du skulle lika gärna kunna vara en mygga eller en fluga, för du har bidragit med lika mycket som en fluga har gjort till sverige.

Ordet ''rasist'' har blivit ett ''skäll ord'' tack vare alla dom invandrare som använder det varje gång någon svensk säger någonting om invandringen eller säger tex idiot så använder dom ordet ''rasist''. Jag tycker då det är dom som är rasister som säger saker som ''Svennejävel'' och att ni hatar det här landet. Ni ska bara hålla käften, Ni våldtar folk, ni misshandlar folk och ni rånar folk, Bidra med någonting så ska ni se att ingen kommer tycka illa om er, sköt er, OCH FÖR GUDS SKULL SILENT SLUTA LEVA I DET FÖRFLUTNA.
 
Pallar inte denna tråden asså. Bara massor med småbarn som skriver sina åsikter när dom absolut har ingen kunskap.
Fuck dom som dömer folk
 
Snåla? avisst.. det är ju svennar som snor skolan inredning för att inreda lägenheten där det bor 5 familjer i.. det är ju svennar som springer å snatta perfymer å smycken från både butiker å från skolans jumpasal...
det är ju ABSOLUT svenskar som snatta bil radion på parkeringa å hels seriöst svennar som knivhugger gammla tanter för att sno deras plånbok för att tjäna 40 spänn till en glass som du ändp inte betalar för...


Hörru du säro.. kalla du svenna snåla?
ska vi vända på faktan? hur fan kan vi ta in nästan 60 000 flyktinga årligen, ge dom mat, kläder med mera..
å vi få tillbaka en faktura på 50 miljoner årligen för söndersparkade busskurer.

Kalla oss snåla om du vill... men hade vi verkligen varit snåla hade du inte varit i sverige nu. du hade fötts i ett annat land.


Alla från min pappas sida är rika, mina kusiner i Turkiet äger ett 4 stjärn hotell som var 5 innan en jordbävning.

Mina andra kusiner äger en stor diamant butik i Miami.

Min farfar ägde ett oljeföretag, min pappa är utbildad, stjärn kock, som var topp kock i Hilton hotell, vad vill du komma till? Jusste, vi har aldrig levt på social bidraget, ingen i min släckt eller kusiner. Så sluta säg att vi lever på det, de som lever på socialen nu för tiden är folk från Afrika.

Min pappa har jobbat i topp hotell här i Sverige, sen öppnade han eget, Cicek's grill i Örebro som blev Närkes kändaste grill.
Hans dax kassa låg på 10-12. Sen när han fick hjärtattack och inte fick jobba i en miljö med mycket rök och fett så fick han sälja det, han sålde den till våra kusiner för ett mycket lågt pris, han förlorade runt 3.5+ miljoner på det, men vad ska man göra. Han köpte ett Cafe för 1x0 tusen, efter 1 år så fick han dax kassa på 5, 2 år har gått snart 3, nu ligger den på 7-8.
Och folk vill köpa caféet för 2-3 miljoner, några vill köpa en del(dels ägare) för nån miljon.

Nu om du pratar med din pappa(till dom som äger eget) fråga din pappa, om en dax kassa på 8 är bra. Han kommer säga, sån hög nummer kan man bara drömma om.




Jag ber er

Skratta hur mycket ni vill, tro inte vad jag skrev nu.
Men jag säger bara, om ni fick se beviset, korten, allt. Då skulle det bli roligt o se er min.
 
okej, kan nog säga det till mig själv, så done.
ge mig dina pengar nu..
@realsoft
killen, vad fan leker du smart för allvarlgit talat?
 
@Silentdefender

99.99% Av allt du säger är bullshit, du överdriver hela tiden och ljuger.

Tittade nyss på dina ku% äckl&g! blatte filmer.
Om du skulle varit uppväxt här så skulle du kunnat bättre svenska.
Antingen har du en invalid släkt som inte kan lära sig andra språk, elr så är du helt hjärndöd på något vis.

Allt du har suttit och berättat nu är sån jävla bullshit, man kan knappast tjäna 8k per dag på ett jävla café .. dessutom antar jag att din pappa och mamma har sämre svenska än dig. Så hur i helvete ska dom kunna arbeta på ett jobb där man MÅSTE kunna svenska, visst det går nog. Men jag antar att det inte skulle vara många där därför ingen fattar ett ord vad han säger..
 
För att alla svenska tjejer dör för en kille med bruna ögon (dvs jag (a)) De tänker på oss som söta nallenbjörnar..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top