• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
För då skulle du inte va i sverige just nu.

Det är knappt så jag själv vill bo i sverige längre.. All invandring o skit, har seriöst börja söka jobb i Norge, Danmark och england..

Gör du rätt i, om du stannar här så lär du bli mördad av dom här galningarna.
 
För då skulle du inte va i sverige just nu.

Det är knappt så jag själv vill bo i sverige längre.. All invandring o skit, har seriöst börja söka jobb i Norge, Danmark och england..

Min pappa äger ett Cafe, han har dax kassa på 8, vi behöver inte flytta.
 
För då skulle du inte va i sverige just nu.

Det är knappt så jag själv vill bo i sverige längre.. All invandring o skit, har seriöst börja söka jobb i Norge, Danmark och england..
Kommer själv dra efter avslutade studier.
 
Gör du rätt i, om du stannar här så lär du bli mördad av dom här galningarna.

Inte bara det jag tänker på ;) har du sätt skillnaden mellan Sverige o Norge eller :eek: Det är så jävla stor skillnad, Norge är rankad nr 1 som bästa landet att bo i också :p

Liten arbetslöshet
Bättre löner
Politiken suger inte
Invandringen är lagom


Sen danmark har äntligen förstått att man kanske måste sätta lite restriktioner på invandrarna.. Du kan bli utvisad i 10 år om du bryter mot dom nya "invandrar lagarna" :p Sverige borde se och lära
 
@silent du skrev att du skulle bli polis i annan tråd.

aja nu ska jag se film så sticker ifrån threaden
 
Vem var det som sa att invandrare inte tar över?

Kolla de flesta ska flytta från landet redan.

Kanske för invandrarna kommit hit och just nu är landet så förstört att det skulle funka bättre att bomba bort allt o börja om än att fortsätta..
 
Undrar hur länge svergie skulle klara sig (inte befolkningen) LANDET.
Om detta skulle hända över hela svergie











Vivalla är Sveriges näst farligaste ställe och mest invandrare som bor här.

Varför är det så mycket brott här? För det är 95%+ invandrare som bor här.

Om det var 95% svenskar så skulle det vara ett svensk samhälle.

Men nu är det 95% invandrare och det är alla olika kulturer. Det blir kultur krock.


Som jag sa, jag och mina kompisar kan gå och ta sönder skolans fönster som kommer gå för nån miljon, råna nån, göra vad som helst, men nu gör vi dessa filmer gör att visa andra grabbar i Vivalla osv...
 
silentdefender, Det räcker.. var snäll bry dig inte om dom.. så kommer du att se att dom inte bryr sig om dig. -.- vill inte att alla ska hata blattar bara för dig >.<,


jag fick ett rep, det stog "stick, dra åt helvete ditt blate jävla turk jävel" men jag undrar vem det var ;S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top