• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Villken mobil har ni och villken tycker.......

Quaro, Om man tappar alla mobiler så Blir dom också repiga. haha
Zisly, Ta väl hand om den så får du inga problem!

Vill ju kunna ha mobilen på mig hela tiden, som när jag skejtar :p
 
Jo, fast dom är så klumpiga :p, sony erikson t10 duger fint :)

Hahah tvärtom! dom nya skottsäkra mobilen är så jävligt små och perfekta. jag rekommenderar de. Kanske lite för dyra? :p
 
gammla mobiler brukar inte gå lätt sönder va?'
men vill veta vad som e så speciellt med iphone
många säger att dom äger
 
gammla mobiler brukar inte gå lätt sönder va?'
men vill veta vad som e så speciellt med iphone
många säger att dom äger

Internet, Man har alltid något att göra. Alltså verkligen, ALLTID!
 
men är inte andra touch mobiler bra som xperia?
de e ju en windows mobil
 
jo.. det kan dom vara men fortfarande så har iphone den bästa touchscreen.. Och deras sensorer är skit bra.
 
tycker att min xperia duger :)
gillar den mest för att den är snabb och har qwerty tagentbord och tycker att sony ericsson gör bra mobiler
 
det vet jag inte faktist men det viktigaste e ju att mobilen funkar :)
 
Joo det är sant men hur många mobil telefoner har du haft? och vilken av dom är bäst enligt dig?
 
min första va en lg och jag tyckte den var ganska dålig :p min andra var en sony ericsson z610i den var ganska bra men fick vatten skada :( sen fick ja en w595 sony ericsson också och den e min 2a bästa mobil och nu har jag en xperia x1 och tycker den är bäst fått vatten skada på den men efter en dag så funka den bra igen ^_^
 
Back
Top