• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Villken mobil har ni och villken tycker.......

typ inget men man får med sig 8gb när man köper mobilen
 
men asså ja menar inte små repor jag menar att skärmen är nästan helt sönder har tappat min mobil några gånger skalet bara ramla ut men det e bara sätta på tllbaka
kan någon föklara vad som är så speciellt med iphone (någon som skrev att den var bäst asså)
själv vet jag att alla mobiler blir repiga...

Iphone har en speciel skärm som inte ska bli repig dock blir det de endå om man har haft den ett tag jag själv tycker iphone e för dyr om man inte skaffar jailbreak som gör att man får free "app's" (app's kan kosta från 10 kr till skit höga priser kr) och massa andra funktioner ..
dom gör nya iphone hela tiden som nu finns ju dom här:
iphone 1g , iphone 2g , iphone 3g , iphone 3gs (nyaste)

mer info om den nyaste 3GS hittar du här :
http://www.apple.com/se/iphone/
 
jag har en Samsung omnia :) Tker den e riktigt grymm har tappat den typ 100ggr i marken och den går aldrig isönder XD fast att det är tauch skräm (stavning)
 
Jag äger en Sony Ericsson c902 huhu, funkar finemang, finns dock lite saker man kan irritera sig på ibland.
SONY-ERICSSON-C902-UN-R43568-0.jpg
 
Måste skaffa en ny nu, mobilen ville inte starta imorse :(
 
Mobil: Nokia 5800 XpressMusic
SIM: Telia
nokia5800xpressmusic-2.jpg


Funkar fin fint och finns många applikationer som man kan installera om man har tråkigt xD
 
Back
Top