• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Villken mobil har ni och villken tycker.......

Jag har Sony Ericsson w890i [Silver]:p

Image:
sony-ericsson-w890-1.jpg


SIM: Tele2Conviq
 
Har en blå w595 också :p men andvänder bara min xperia
jag andväner min mobil bara för att smsa och ringa typ inget annat
 
Villken mobil önskar ni er mest?
jag skulle nog ha kvar min några år :p
men om den t ex skulle gå sönder skulle jag använt min w595
 
iPhone, telenor..

Samsung Touchwiz f480? comviq chompiz

finns väl nån bättre men jag tycker att samsungen räcker:p

images


page0_blog_entry157_summary-samsung_touchwiz_2_liten.jpg
 
Last edited:
iPhone, telenor..

Samsung Touchwiz f480? comviq chompiz

finns väl nån bättre men jag tycker att samsungen räcker:p

Har du iphone elelr samsung nu?
aa faktist tycker det är dumt att köpa en dyr mobil som är bra men hellre köpa en hyffsat bra mobil som man ska ha till ringa och smsa
(Har inte köp min mobil fick den gratis)
 
Har du iphone elelr samsung nu?
aa faktist tycker det är dumt att köpa en dyr mobil som är bra men hellre köpa en hyffsat bra mobil som man ska ha till ringa och smsa
(Har inte köp min mobil fick den gratis)

har båda faktist:p använder båda oxå, samsungen för sms, billigare du vet. iphonen för att ringa

PS: har bara köpt samsungen, Iphonen dök bara upp sådär
 
Alltid bra ha 2 mobiler om 1 går sönder kan man alltid ta den andra :thumbup:
 
Har du iphone elelr samsung nu?
aa faktist tycker det är dumt att köpa en dyr mobil som är bra men hellre köpa en hyffsat bra mobil som man ska ha till ringa och smsa
(Har inte köp min mobil fick den gratis)
Vissa har ju mobilen för att göra några andra saker än smsa o ringa :p

Alltid bra ha 2 mobiler om 1 går sönder kan man alltid ta den andra :thumbup:
Annars e de ju bara att köpa en ny :) Man vet aldrig om den ens går sönder :p
 
Vissa har ju mobilen för att göra några andra saker än smsa o ringa :p


Annars e de ju bara att köpa en ny :)
om man har 2 eller?
varför slösa pengar om man kan andvända sin adnra mobil?
(ops råka dubbel posta sorry)
 
att varför man ska köpa en ny mobil när man har 2 och en går sönder har man ju 1 mobil kvar och onödigt köpa en ny om man kan andvända den hellre vänta tills den också förstörs och sen köpa ny å så?
Tänkte direkt tänk du nu lite
 
Tänk lite :S man slösar fortfarande om man har köpt en till mobil.. Men om man har fått en gratis så..
 
man slösar mer om man köper ny och köper och köper istället för att andvända sin gamla
 
Ne kolla:

Köper jag 2 mobiler 2008, en kosta 2k o den andra 3k. och 2009 förstörs 3k mobilen. Då är ju 2k mobilen billigare, för den blir ju billigare o billigare varje år oftast..
 
t ex om jag fortfarande skulle använt min w595 och att om jag skulle köpt min nya vore onödigt skulle bara slösa pengar men att få den slösar man inget på
 
t ex om jag fortfarande skulle använt min w595 och att om jag skulle köpt min nya vore onödigt skulle bara slösa pengar men att få den slösar man inget på
ja men jag snackar om att köpa <_<

Man har två mobiler för att tjäna lite cash, 1 säljer man 1 behåller man punkt. Slut
Man säljer oftast mobilen billigare än vad man köpt den för :S
 
Back
Top