• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Villken mobil har ni och villken tycker.......

ja köpte den för 2 dagar innan ja msga
antik sak :p


leker du cool? :cool: bara för du inte har mobil ska du inte mobba oss andra som har en och inte bryr sig om dig? sluta vara cool ffs



njaa runt 245 per samtal om man har tur annars e de jädra mycket :p



ja men ja vad tror du :p men jag kan iaf tjuv ringa snuten ingen kan spåra min mobbe :p Sony Ericsson 2 HAIL HITLER...
Skulle det vara roligt? :/

Det var tråkigt :/
 
såna mobiler brukar faktist vara dyra :/
men man får vara försiktig så det inte händer något :)
 
Jag vill köpa en iPhone nu, väldigt suger på det :p
Jag kika runt lite och hitta att när man köper de i Kina ( -.- ) så är de inte operatörsbundna, och är olåsta. Man bara beställer de från Apples hemsida, fast då kommer telefonen till Kina ju -.-
En 8 gig 3G kosta 4000 kr, och en 16gig 3G S kosta 5000 drygt. Fast sen måste man fixa de hit till Sverige :p
 
En Sony Ericsson W902. Och den har vart en pest å pina för mig sen jag införskaffade den. Först fungerade inte musik-knappen och kameran (Den fetlaggade och fick mobilen att stänga av sig). Och nu efter att den har vart innte 2 månader på lagning så håller snabbmeny-knappen på att bala ur (Den vill sig när den känner för det) och musik-knappen funkar inte (Den funkade inte efter lagningen heller) och jag spenderar seriöst 5-6 minuter för att få den att ladda (Inget fel på sladden). För övrigt, grymt bra för musik och media.


Hatar den. =)
 
Den går väll fan på runt 4tusen? :s

Har en iPhone 3Gs 32 GB, köpte den för 7395. ;)

iPhone3GS_Presentation_WLM_32GB.jpg
 
Tror inte den är så snabb som man tror fast jag vet faktist inte så mkkt
 
Nu är det så att min mobil har gått sönder och vill inte ens starta.
Så det blir att köpa ny mobil snart.

Jag funderar på att köpa en Iphone 3GS 16GB men jag är inte säker.
Någon som rekommenderar en annan touch telefon?
 
Nu är det så att min mobil har gått sönder och vill inte ens starta.
Så det blir att köpa ny mobil snart.

Jag funderar på att köpa en Iphone 3GS 16GB men jag är inte säker.
Någon som rekommenderar en annan touch telefon?

Postade om 2 touch över. Samsungs nya är en riktigt fin telefon med bara touch, läs mer om modellen, sök på "Samsung SGH-i900 Omnia" Den är 16gb och hört bra rykten om den. Har en liggandes hemma som är 4 veckor gammal bara och knappt använd som ligger fint i sin box som i fabrikstandard som jag försöker sälja för tusen lappen billigare än vad pricerunner.se erbjuder :)


Sedan har jag ju då köpt en Sony Ericsson Aino som bara har touch när man har den nerfälld, då man kommer åt Film, bilder kamera mediacentret etc. Den har en skön touch när man redigerar bilder med dylikt. Rekommenderar den starkt om du är en smsare som häldre avänder knapparna och van vid sony ericsson menyer.
 
Back
Top