• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Villken mobil har ni och villken tycker.......

Ja men om jag har en som kostar 3k och den förstörs sen andvänder jag den som kosta 2k och den förstörs också efter några år kanske den kostar 1k för den har blivit gammlare annars kanske den kostar 1,5 t ex
 
om man KÖPER 2 mobiler, så e de onödigt tkr jag.. om man får den gratis så e de klart man sparar den
 
jag tänker så här: om jag har bara 1 mobil och den går sönder köper jag inte en ny jag väntar istället för att någon i min familj får en ny av sin kompis eller något och frågar om jag kan få den gamla mobil :p så jag fick xperian men förut var det inte så :p

Men om jag behöver en mobil snabbt så skulle jag köpt en för 1-2,5 tusen
 
får väll vissa min då ;P

1146283_66136726_gammal-telefon-271x300.jpg

köpte den igår de e en sony ericsson 12 ;) väldigt fin rea oxo 700000 kr vad e de för nått ni har LOL
 
Kanske men den är nog bättre än min :(
hur mycket kostar det att ringa?
 
får väll vissa min då ;P

1146283_66136726_gammal-telefon-271x300.jpg

köpte den igår de e en sony ericsson 12 ;) väldigt fin rea oxo 700000 kr vad e de för nått ni har LOL

Borde ju vara jävligt svårt att slå fel nummer när det bara fanns10 xD
 
Är den ny? ser as bra ut

ja köpte den för 2 dagar innan ja msga
antik sak :p

lol nej den ser gammal ut
leker du cool? :cool: bara för du inte har mobil ska du inte mobba oss andra som har en och inte bryr sig om dig? sluta vara cool ffs

Kanske men den är nog bättre än min :(
hur mycket kostar det att ringa?

njaa runt 245 per samtal om man har tur annars e de jädra mycket :p

Borde ju vara jävligt svårt att slå fel nummer när det bara fanns10 xD

ja men ja vad tror du :p men jag kan iaf tjuv ringa snuten ingen kan spåra min mobbe :p Sony Ericsson 2 HAIL HITLER...
 
Back
Top Bottom