• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Frag Factory vs Show Time

Jollo

New Member
Joined
Nov 23, 2008
Messages
176
Reaction score
1
:pPPpPp battlek and I make ded
First time my team really listened, and this is the result. In the start, they were afraid to die, then they started to listen and it tourned out good.

Showtime_kapowned.cam

Calle make dedek very much time !
 
:pPPpPp battlek and I make ded
First time my team really listened, and this is the result. In the start, they were afraid to die, then they started to listen and it tourned out good.

Showtime_kapowned.cam

Calle make dedek very much time !

Calle very much go sucide mission

Knasboll ? / Sprankey

Edit: third time I was about to UE u but I found out that I had Flam UE on hotkey haha
 
Last edited:
Calle goes Knasboll<3

Edit: Sen kom flippare och döda jollos team i sin söta defence.
 
Last edited:
Ja Sprankley, ni ägde oss där.
MEn man ser ju vilka charlovers man har i sitt team. Såg ni ens Grizmo någon gång? 200 ed, va aldrig framme, han hade inte ens pz. När jag dog loggade han direkt, så dog resten. Pinsamt team man har asså. Skäms verkligen, haha.

Bra jobbat av er iaf
 
Calle konstigt att du hade flam ue på hotkey eftersom deathen innan gjorde du ue.
men du kanske loggade in då och bytte till flam sen sprang ut då elr och skulle försöka döda med flam ist, vad vet jag

quitta nu elr?
 
Calle konstigt att du hade flam ue på hotkey eftersom deathen innan gjorde du ue.
men du kanske loggade in då och bytte till flam sen sprang ut då elr och skulle försöka döda med flam ist, vad vet jag

quitta nu elr?

är du ute och cyklar eller haha,
jag hade flam UE sedan igår sen skulle jag UEa mitt i deras team xD men det funka ju inte så bra

Paralyzen är asbra ! o_O

haha jaa shamakius fick min char :p

Edit: Grizmo är den fegaste horan på otn hahah

Efter battle
Grizmo: Får jag expa nu?
 
är du ute och cyklar eller haha,
jag hade flam UE sedan igår sen skulle jag UEa mitt i deras team xD men det funka ju inte så bra

Paralyzen är asbra ! o_O

haha jaa shamakius fick min char :p

Edit: Grizmo är den fegaste horan på otn hahah

Efter battle
Grizmo: Får jag expa nu?

o varför ska du sluta lol
 
:pPPpPp battlek and I make ded
First time my team really listened, and this is the result. In the start, they were afraid to die, then they started to listen and it tourned out good.

Showtime_kapowned.cam

Calle make dedek very much time !

Your a nobody quiet down
 
@ jollo .
vadå pinsamt team, ba för han gjorde de så är vi pinsamma? ;<
\ infinite wrath
 
@ Infinite..
Inte bara han i teamet som är charlovers. Många är, hörde du inte i venten under deffen sen? "Vi loggar, alla mages går ner o droppar pz, så står eks o rps kvar o blockar tills ni dör"
Vem fan orkar med sånt? Syftade inte på hela teamet, men en STOR del av teamet är riktiga kärringar. Kommer förmodligen alltid vara så. Men gjorde ny guild nu, kickade alla som inte vågar komma till battles eller är inaktiva. Får se hur det går nu.
 
krille09, sluta snacka bullshit calle har aldrig haft ett rl liv så vrf nu liksom ?
 
jag har inte sagt att han har ett liv förut men säg mig någom som har liv snälla? men det är nog bäst o skaffa sig ett istället o vara här när det är soligt ute o så
 
är du ute och cyklar eller haha,
jag hade flam UE sedan igår sen skulle jag UEa mitt i deras team xD men det funka ju inte så bra

Paralyzen är asbra ! o_O

haha jaa shamakius fick min char :p

Edit: Grizmo är den fegaste horan på otn hahah

Efter battle
Grizmo: Får jag expa nu?

haha calle du e den som suger i war grizmo dör inte 5 gånger 1 ob o quittar.
 
Back
Top