• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Om du inte klarar av att stå inför hela klassen kan du snacka med läraren så får du säkert redovisa för en mindre grupp.
Fast tycker ändå man ska göra det, själv så var jag livrädd för att redovisa inför hela klassen,var säkert blygast i klassen men jag gick ändå fram och nu går det mycket bättre.

Om du inte klarar av att stå inför hela klassen kan du snacka med läraren så får du säkert redovisa för en mindre grupp.
Fast tycker ändå man ska göra det, själv så var jag livrädd för att redovisa inför hela klassen,var säkert blygast i klassen men jag gick ändå fram och nu går det mycket bättre.

De är bara att gå fram och vara lite rolig :D!
Är inte ett dugg rädd för att redovisa. Jag känner ju alla som lyssnar och dom känner mig och vet hur jag är :)

Såg precis Train eller vad den hette, en skräckfilm.
Tyckte inte den var bra precis, jävla köttande bara :(

Såg filmen White Noise på 6an igår, den va ju riktigt wierd.. Fattade ingenting :P
Men jag började titta på den typ i mitten, så kan va därför 8D

Såg filmen White Noise på 6an igår, den va ju riktigt wierd.. Fattade ingenting :P
Men jag började titta på den typ i mitten, så kan va därför 8D

Jo, rätt tråkig film :p

Back