• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Pratgruppen

Flintastek!!!

Allt kött är gott!
Åt Rostas idag :O Mums :D
 
Troja har rätt kebab e det godaste som finns!!!
(MED VITLÖKSSÅS)
 
Vitlökssås?

Om jag ska ha t.ex en kebab pizza, så tycker jag den såsen är bäst, kebab sås eller vad det kallas :p
 
tjena, hur är vädret hos er idag? Hos mig är det molnigt med lite regn då och då...:s
 
Är lugnt nu, dock så åskade som fan riktigt nära oss för 2 dagar sen :p
 
Regn och moln -.-

Var är sommarvädret som aftonbladet lovade oss ! :( (ironi)

Själv tycker jag Aftonbladet är fylld med idiot journalister,
om ni tittar på aftonbladet.se, så är det bara nyheter som börjar med "Så", ÅH VAD JAG HATAR DET.

T.ex:
Dags för kryssning - vi bjuder! förlänger du sommaren.
gick det för svenskarna Emil Karlsson rapporterade live från Berlin.
Tog privatlektioner – vann 14 miljoner blev hon vinnare.
många (stjärnor) fick banden Läs alla recensioner.

Alltså, finns det inget annat ord man kan använda !!! eller forma om meningen lite ? :S
Detta var bara ett exempel också, det finns skit möe, "så får du dina magrutor på 4 veckor", 4 veckor? ye fucking right, stör mig verkligen på aftonbladet.

Och dom ljuger !
Alla deras rubriker börjar med "Kan tros", "Kan ha", "De tror", DET ÄR EJ SPEKULATIONER VI KOM FÖR ATT LÄSA !
Senast var det "Stora tsunami vågor kommer in mot japans kust", typ 15min senare, "Vågorna drogs tillbaks, falskt alarm.", omfg.

Dom stavar som krattor också, och..GRRHH, detta är bara början av hur mycket annan skit de gör -.-

Om nu någon här i detta forumet tänker försvara aftonbladet med att de skriver spekulationer, om det står "tsunami kommer mot japan", då kanske jag nämner det för en kompis, och nästa dag ser jag ut som en idiot för att de hade totalt fel -.-.

Har bara en sak o säg om det, lita på TV4 Nyheter istället -.-

/Limannen
 
Y u do dis?
Nejmen seriöst..
Jag ska ju börja 8an om 1 vecka v-v

INTE KUL.

Haha va tråkigt :p
8an sög hårt, enda råd jag har är att du satsar cp hårt i 8an, det är en av sakerna jag ångrade hårt.
För jag glömde att vi inte har alls så mycket biologi i 9an, för vi hade det jätte mycket i 8an, och då fick jag bara ett G+,
kunde fått VG om jag hade kämpat lite till, och nackdelen är ju att läraren sa att de betyget man fick i 8an i biologi, får man i 9an -.-

Så det sög :S

BTW: Om du kämpar stenhårt i 8an och får höga betyg, då tycker lärarna att det blir jätte svårt att de måste sänka det,
så de kan inte göra det :p (bara en liten åsikt som jag har xD)
/Limannen
 
Är det mer redovisningar i 9:an än i 8:an?
Hatar redovisningar, föredrar prov ist ^^

Jo, vi hade mer tror jag :p
Hatar också redovisningar, fast lika bra att träna, man vet aldrig om man behöver göra det i framtiden :p
 
Jag ska jobba med datorer, inte mycket redovisningar därja, eller?

Vi pratar ju om 8'an och 9'an, du kan inte bara skita i redovisningar för att du vill fokusera på datorer..
 
Back
Top