• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

R.I.P Lurifaxflux

Status
Not open for further replies.

Cloow

Active Member
Joined
May 10, 2010
Messages
1,086
Reaction score
35
Läste nyss på flashback.

Mannen var 21 år, hade ett bra liv. Han pluggade, bodde i sin egen lägenhet, hade bra inkomst från försäkringskassan.

Han hade dock Aspergers Syndrom / Högfungerande Autism.

Anyhow, killen gjorde en tråd på fb där det stod att han skulle ta självmord.
Han gav ut en online ftp server som tog bilder varje sekund eller något.

EDIT: 18+ Link removed






Jag tycker det här är väldigt obehagligt.
 
Last edited by a moderator:
Jag tycker de flesta som gav reply på det forumet är typiskt sånna jävla idioter å puckon som man då å då ser i otland...

Vemfan är så otroligt puckad nog att säga "du vågar ej" i den situationen? -.-"
Kan ta mej fan att killed hade levt nu ifall alla va posetiva å inte säger nått dumt som "troller" osv.. för killen va verkligen rädd för att hänga sej å hade stått över utan speciellt mycket övertalning.
 
Man märkte att han ångra sig på slutet av hans posts. men 2 saker var bra. Att han skrev brev och något mer kommer inte ihåg. Såg live btw och så hemskt var det faktist inte asså hemskt var det kanske men kunde vart värre. När ansiktet blev skit blått vart det lite äckligt :/ men jag tycker de bara jobbigt med trådar/låtar
 
Last edited:
Jag kollade inte äns på bilderna, vill inte...
Jag vill inte vara en av de hundra tusen som bara sitter å kollar på när en snubbe dör...
å inte förrens han varit död i ett par minuter börjar folk undra ifall dom skulle göra nått...
 
stog "Just Do It" på hans tröja och han hade olivolja elelr liknande runt halsen
 
Har sett bilderna, det med "Just do it" tröjan var ganska komisk.
Och han tog ju självmord med nätverkskabel. Och på facebook skrev han typ såhär:
"Ska ta självmord, fast har inget rep. Kan någon fixa ett?" Något sådant.
Och kommentaren var: "Pröva med nätverkskabel".

Och även hans status "Ska ta självmord, sry" som 2 personer (hans vänner) gillade.
R.I.P.


Offtopic
There are currently 62 users browsing this thread. (7 members and 55 guests).

Höhö, folk som googlar hans namn, väl. :-]
 
Jag tycker de flesta som gav reply på det forumet är typiskt sånna jävla idioter å puckon som man då å då ser i otland...

Vemfan är så otroligt puckad nog att säga "du vågar ej" i den situationen? -.-"
Kan ta mej fan att killed hade levt nu ifall alla va posetiva å inte säger nått dumt som "troller" osv.. för killen va verkligen rädd för att hänga sej å hade stått över utan speciellt mycket övertalning.

+1

Finns så sjukt många idioter, han skulle antagligen levt nu om dom inte hade sakt si o så.

Alltså hur många timmar kunde de ha tagit innan nån faktiskt tog sig i kragen och ringde polisen O.O
 
Last edited:
+1

Finns så sjukt många idioter, han skulle antagligen levt nu om dom inte hade sakt si o så.

Alltså hur många timmar kunde de ha tagit innan nån faktiskt tog sig i kragen och ringde polisen O.O

Det tog polisen 25~ minuter att åka till stället från någon ringde. Alltså skulle han nog ändå dött.

Edit: Och inte direkt att man ringer direkt efter man ser en självmordstråd. Det såg ut som om han var en troll. Och han börja väl 15 minuter efter han gjorde tråden? Alltså skulle han typ ligga 10 minuter iallafall..

Jag vet inte ifall detta är 100% sant dock, det jag skriver.
 
det är inte bara lol att du kollat på en avrättning, utan att du verkligen studerade honom....

Vadå avrättning? Ett självmord är långt ifrån en avrättning. Han gjorde det själv, det va inte nån annan som hängde upp han.

RIP
 
Det var någon som filma elelr något när han filma det och skicka till mig
såklart jag trodde först det var fejk men sen såg jag att ansiktet börja bli blått då stängde jag av och fick sen länk där han skrev på flashback :(
 
Quoten till Stati

Ja jag vet att du quota Stati, men det var ingen avrättning. Det va det jag ville komma fram till

EDIT: Nu fattar jag vad du menar med Quoten till Stati.

Men bara för att någon kolla blir det ingen avrättning. Det måste vara någon annan som hänger honom för att det ska vara en avrättning
 
Ja jag vet att du quota Stati, men det var ingen avrättning. Det va det jag ville komma fram till

EDIT: Nu fattar jag vad du menar med Quoten till Stati.

Men bara för att någon kolla blir det ingen avrättning. Det måste vara någon annan som hänger honom för att det ska vara en avrättning
det fattar väl jag med, men nu va jag hyffsat förbannad igår å sket i att skriva som värsta advokaten. därför skrev jag avrättning istället för självmord..

Skulle du text losa en polare elr så på samma sätt så tror jag dock inte du hade brytt dej om ett ord så mycket, eller?
 
Någon som har lust att skicka länk till bild/vid genom PM?

kolla linken som går till flashback forumet, sen kommer du se en link på "fuskbugg" elr nått.... där har du en bild där han e död..
Råkade clicka på den linken i går precis innan jag skulle lägga mej, fan va kul.......
 
Jag har bilderna ifall någon vill ha dom.. Men jag tänker inte lägga upp dom här.. Skicka PM ifall ni vill ha dom
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top