• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

R.I.P Lurifaxflux

Status
Not open for further replies.
Han har haft det dåligt hela livet, har gått upp och ner som det brukar göra för alla. Men i hans fall har han haft svårt att hitta vänner och alltid varit en ensamvarg.

Och folk gjorde inte "det värre" genom att skriva fegis etc. Han var fast beslutsam om vad han skulle göra, och han gjorde det.
Han hade tränat på det i förtid att strypa sig själv etc.

Är bara så jävla dumt att diskutera fallet när det dör flera människor varje dag av självmord, men dom diskuterar man inte pga dom inte sändes live.


Hur vet jag att han har haft det dåligt i stort sätt hela livet? För jag kände han sedan barndomen, och han var alltid en glad, blyg grabb som var skön när man kände honom.
Men depressionen tog sig till honom då och då, och han ansåg inte att det var värt att fortsätta leva längre.

Som han skrev innan han dog "Mitt liv är bra blablabla, men ibland är livet bara för svårt att leva."..

sluta diskutera och ber om att tråden låses, är helt onödigt att fortsätta diskutera.

vänta här lite.... Du kände honom, och visste att han hade tränat på att strypa sig själv, VARFÖR kontakta du inte polisen eller någon som skulle kunna hjälpa honom innan detta hände? Då kunde han kanske vara i liv idag.

Varför folk skapar såna trådar som denna? Det är för att detta är ett ovanligt fall, samt att det är det inte ofta folk som tagit självmord kommit med i nyheterna eller så.
Folk skapade trådar när även Micke Dubois tog självmord.

Om du tycker det är jobbigt att se sådana trådar som denna, gå inte in i dom då. Folk nu förtiden gillar att diskutera om allt, ser inget hinder för det.
 
vänta här lite.... Du kände honom, och visste att han hade tränat på att strypa sig själv, VARFÖR kontakta du inte polisen eller någon som skulle kunna hjälpa honom innan detta hände? Då kunde han kanske vara i liv idag.

Varför folk skapar såna trådar som denna? Det är för att detta är ett ovanligt fall, samt att det är det inte ofta folk som tagit självmord kommit med i nyheterna eller så.
Folk skapade trådar när även Micke Dubois tog självmord.

Om du tycker det är jobbigt att se sådana trådar som denna, gå inte in i dom då. Folk nu förtiden gillar att diskutera om allt, ser inget hinder för det.

Just den här diskussionen kan vara känslig för vissa satt jag håller med Bam, den borde låsas.

+ Har för mig att jag läste nånstans att hans mamma ville att folk skulle sluta sprida bilder och diskutera det, inte säker dock.
 
Det här kommer inte att leda någonstans, och för att respektera den inblandade och hans nära och kära så väljer jag att låsa tråden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top