• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

R.I.P Lurifaxflux

Status
Not open for further replies.
Sök på viraldeath @ Google så kommer du hitta massa bilder.

Den heter typ: "Swedish man hangs" eller liknande.
 
Vorre det sjukt om man hade bild när han var helt blå som bakgundsbild på desktop?
 
det fattar väl jag med, men nu va jag hyffsat förbannad igår å sket i att skriva som värsta advokaten. därför skrev jag avrättning istället för självmord..

Skulle du text losa en polare elr så på samma sätt så tror jag dock inte du hade brytt dej om ett ord så mycket, eller?

Nej, det hade jag inte gjort, men jag tvivlar på att han var din polare. Om han var, sorry.


ONT: Han skrev på facebook han han skulle göra det och två av hans vänner "gillade" det. För jälva sjukt. (Detta kanske redan nämnts i tråden, har inte riktigt läst allt)
 
Jag tycker de flesta som gav reply på det forumet är typiskt sånna jävla idioter å puckon som man då å då ser i otland...

Vemfan är så otroligt puckad nog att säga "du vågar ej" i den situationen? -.-"
Kan ta mej fan att killed hade levt nu ifall alla va posetiva å inte säger nått dumt som "troller" osv.. för killen va verkligen rädd för att hänga sej å hade stått över utan speciellt mycket övertalning.

Är du dum i huvudet? Tror du helt seriöst att han tog sitt liv för ett par kommentarer på ett forum? "Bevisa" att han vågade. En fullt fungerande människa tar inte sitt liv. Han hade med 100% redan bestämt sig när han gjorde tråden.
 
Är du dum i huvudet? Tror du helt seriöst att han tog sitt liv för ett par kommentarer på ett forum? "Bevisa" att han vågade. En fullt fungerande människa tar inte sitt liv. Han hade med 100% redan bestämt sig när han gjorde tråden.

Är du sär i huvudet?
Han VILLE inte hellt å hållet... de va mer på impuls att han gjorde tråden, han va rädd för att hänga sej...
Du kanske inte ta forum så jävla seriöst med det finns dom som gör det!

Vet du att han fick ideen att hänga sej med en kabel från forumet?
Dessutom hade alla varit "wtf don't do it!" så hade han nog fan inte gjort det... han brydde sej om vad folk sa på forumet...
Men du som är totalt sär å fattar inte den situationen han va i kan ta dej djupt någonstanns!
jävla pucko
 
Är du dum i huvudet? Tror du helt seriöst att han tog sitt liv för ett par kommentarer på ett forum? "Bevisa" att han vågade. En fullt fungerande människa tar inte sitt liv. Han hade med 100% redan bestämt sig när han gjorde tråden.


Jävla retard! han har aspergersyndrom, vet väldigt mycket om det eftersom har en kompis som har det och har själv liknande syndrom
han bryr sig jävligt mycket om man säger/skriver "jävla fegis häng dig för i helvete!" då tar han det seriöst. Han erkände själv att han börja ångra sig, BÖRJA
hade ingen skrivit negativt skulle han kunna ha levt :(
 
Det var folket som gjorde så han tog livet av sig
 
Är du sär i huvudet?
Han VILLE inte hellt å hållet... de va mer på impuls att han gjorde tråden, han va rädd för att hänga sej...
Du kanske inte ta forum så jävla seriöst med det finns dom som gör det!

Vet du att han fick ideen att hänga sej med en kabel från forumet?
Dessutom hade alla varit "wtf don't do it!" så hade han nog fan inte gjort det... han brydde sej om vad folk sa på forumet...
Men du som är totalt sär å fattar inte den situationen han va i kan ta dej djupt någonstanns!
jävla pucko

Bevisar bara att folk är idioter. Vill man ta livet av sig tar man livet av sig. Vill man det inte gör man det inte. Om han hade ångrat sig hade han inte begått självmord.

Jävla retard! han har aspergersyndrom, vet väldigt mycket om det eftersom har en kompis som har det och har själv liknande syndrom
han bryr sig jävligt mycket om man säger/skriver "jävla fegis häng dig för i helvete!" då tar han det seriöst. Han erkände själv att han börja ångra sig, BÖRJA
hade ingen skrivit negativt skulle han kunna ha levt :(

Uppenbarligen var han inte frisk. Men det var HANS jävla val att ta sitt liv. Om 10 personer skrev till dig att du skulle ta livet av dig, skulle du göra det? Troligvis eftersom det var "forumet" som gjorde att han tog livet av sig. Tappade dina föräldrar dig när du var liten? Och är det därför du resonerar som en 10åring?

Det var folket som gjorde så han tog livet av sig

Nej.
 
Jävla retard! han har aspergersyndrom, vet väldigt mycket om det eftersom har en kompis som har det och har själv liknande syndrom
han bryr sig jävligt mycket om man säger/skriver "jävla fegis häng dig för i helvete!" då tar han det seriöst. Han erkände själv att han börja ångra sig, BÖRJA
hade ingen skrivit negativt skulle han kunna ha levt :(

Tack, kunde inte sagt det bättre själv.
 
Bevisar bara att folk är idioter. Vill man ta livet av sig tar man livet av sig. Vill man det inte gör man det inte. Om han hade ångrat sig hade han inte begått självmord.

Om man är osäker då? Man vet inte om man riktigt vill göra det eller inte.


Uppenbarligen var han inte frisk. Men det var HANS jävla val att ta sitt liv. Om 10 personer skrev till dig att du skulle ta livet av dig, skulle du göra det? Troligvis eftersom det var "forumet" som gjorde att han tog livet av sig. Tappade dina föräldrar dig när du var liten? Och är det därför du resonerar som en 10åring?

Om jag var nära på att ta livet av mig och vet inte riktigt hur jag vill ha det, sen är det 10 personer som sitter och säger att jag borde göra det.
Det är samma sak om du är rädd för nått, tex om du ska åka på ett stort hopp med skidor/cross w/e så brukar det alltid vara en bredvid som peppar en för att hoppa till slut gör man ju det.

Samma sak här, dessutom hade han "aspergersyndrom" som gör det ännu värre.
 
Sant. Dom som kollade borde ha ringt polisen tidigare, då hade han antagligen levt nu också

Så du säger att man ska ringa polisen efter varje självmordstråd? Då skulle de få in rätt många samtal och skulle inte vart kul. Och då han börja ladda upp bilderna på FTP:n, skulle nån ha ringt. De skulle iallafall inte hunnit pga. att polisen kom 25~ minuter efter att någon har ringt.
Alltså skulle han iallafall ha dött.

Vet du att han fick ideen att hänga sej med en kabel från forumet?
Han fick idéen från en vän från facebook.
Dessutom hade alla varit "wtf don't do it!" så hade han nog fan inte gjort det... han brydde sej om vad folk sa på forumet...
Han lyssnade inte heller på de som försökte få han att inte göra självmord.
 
Läste det bara i tidningen men är man idiot så är man.

Och har man bestämt sig så har man.
 
Så du säger att man ska ringa polisen efter varje självmordstråd? Då skulle de få in rätt många samtal och skulle inte vart kul. Och då han börja ladda upp bilderna på FTP:n, skulle nån ha ringt. De skulle iallafall inte hunnit pga. att polisen kom 25~ minuter efter att någon har ringt.
Alltså skulle han iallafall ha dött.

Hahaha?! ÄRU HELT SÄR!

Om du ser nån ta självmord skulle du inte ringa polisen?
Du vet väl att det är en polisstation i varje stad så det kommer ju polis från den staden.
 
Så du säger att man ska ringa polisen efter varje självmordstråd? Då skulle de få in rätt många samtal och skulle inte vart kul. Och då han börja ladda upp bilderna på FTP:n, skulle nån ha ringt. De skulle iallafall inte hunnit pga. att polisen kom 25~ minuter efter att någon har ringt.
Alltså skulle han iallafall ha dött.

Nej, man ska inte ringa på varje tråd, men i och med att minst 20+ kollade live, kunde väl fan någon ha lyft sit feta arsle och ringt, iaf försökt att få han o överleva. Och nej, polisen kom inte 25 min efter att någon hade ringt, det var efter han hade "börjat" hänga sig. Om någon hade ringt direkt när han verkligen började hade polisen varit där på 10 min, men eftersom dom bara visste ip adressen så tog det runt 15 min. Alltså hade han nog överleft om de jävla idioterna på flashback hade reagerat som en normal människa. Antagligen njöt dom av att se det

Läs på lite innan du postar skit
 
Ni vet väl att man kan ringa och "Varna" polisen om att en snubbe kanske ska begå självmord ändå om det troll skulle poliserna kolla efter så allt är säkert.
Sen jo det hjälpte, någon skrev att han borde skriva brev till sina närmsta vänner/familj elelr nåt och det gjorde han ändå fast han inte tänkte göra det.
Men säger det igen En person med asperger gör saker mycket lättare om man jämnför en utan och någon säger "Komigen nu, gör det för fan!" Så är inte risken så stor att den gör det.
Men en med asperger tänker inte efter och gör det (oftast) så säg inte att asperger har ingenting med saken att göra för jo det har det.
 
Sorry för dubble post men jag blir fan rädd när jag ser posts från vissa i denna tråden (såväl som tråden på flashback). Hur man ska det bli i framtiden?

EDIT: StATicX han före :p

@up, det är inte säkert att polisen skulle göra nått, har ringt själv flera gånger och sagt att något kommer hända, men får alltid svaret "Vi kan inte göra något fören det har hänt". Men jag har aldrigt ringt in och varnat för ett självmord, men på andra saker säger dom så
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom