• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Svin influensan, Vaccinet, har du tagit det?

Har du tagit sprutan?

• Ja

Votes: 49 62.0%
  • Nej, men ska

Votes: 4 5.1%
  • Nej, och har inte plannerat det..

Votes: 15 19.0%
  • NEJ! Aldrig!

Votes: 11 13.9%

• Total voters
    79
tog sprutan imorse, kändes inte då eller nu.

Vi får väll se vad som händer imorgon..
Hoppas ju på att få en muterad extra arm eller öga.

Tro det eller ej, det är sant. En i min klass fick några bieffekter. Hennes arm svullna upp extremt mycket på 45 minuter. Hon fick åka in på sjukhuset.

aa, min polares morsa fick också det, tror iaf inte att det var något seriöst, gjorde det ont`?

aa, min polares morsa fick också det, tror iaf inte att det var något seriöst, gjorde det ont`?
När dem trycker in den känns det som ett bistick. Men när dem skjuter in vaccinet i armen kan det brännas till lite. Gjorde de iaf på mig.

aha, ja var bara ömm dagen efter ;P, inget farligt men man har ju hört rykten på internet så.. man är inte exakt 100% orädd

Om du har tagit sprutor innan, vilket du måste ha gjort, så finns det inget och oroa sig över. Du vet säkert själv hur medier alltid förstorar småsaker till världens nyheter.

Bara jag som fick en liten droppe milkshake liknande smörja där hon stack in sprutan precis efteråt när hon drog ur den?

Såg ju nästan gott ut.

Bara jag som fick en liten droppe milkshake liknande smörja där hon stack in sprutan precis efteråt när hon drog ur den?

Såg ju nästan gott ut.
Jag hann inte kolla. Smsa samtidigt. xD

Back