• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

varför hatar svenskarna oss invandrare? :O

Status
Not open for further replies.
Försök och och få bort mig, född här, svensk medborgare, föräldrar bott här i 20 år+


Och nej det var inte 100 år sen. 100 år sen var det folkmord på Syrianer, Assyrer, Greker.

Jag kan inte göra ett piss ..

Hoppas svenskarna röstar på de rätta ..
 
Va dillar du om? Vad jag sett kan du inte mer än någon annan.
Detta är uppenbart en flame tråd, dvs. ingen diskussions tråd de vet dem flesta, annars hade inte tråd namnet varit som de är och annars hade inte tråden gjort på detta forum.
Att göra en sådan tråd på detta forum är som att man ber om flame.
Kan mer än vad du någonsin kommer kunna. Och vad har du sett? Mina sarkasm inlägg i denna dryg diskussion tråden??
 
Kan mer än vad du någonsin kommer kunna. Och vad har du sett? Mina sarkasm inlägg i denna dryg diskussion tråden??

För det första så tror ja inte någon förstod vad du sa för meningen/arna du skrev var helt ~~
Och för det andra tror du att du är bättre än alla andra från vad jag förstod av de inlägget vilket är helt fel.
 
Du skulle vilja att jag var sjuk.

Ok.



Misshandla de som förtjänar det. Ett exempel. Du.




:w00t:








Kolla bara på några posts som är från svennar i denna tråd.

Sen det är ju svårt att prata med en halvsvensk, du är ju halvsvensk.

Men annars skulle du förstå.

kolla på posterna av dig (blatte)
 
För det första så tror ja inte någon förstod vad du sa för meningen/arna du skrev var helt ~~
Och för det andra tror du att du är bättre än alla andra från vad jag förstod av de inlägget vilket är helt fel.

Om du inte förstod vad jag sa så kan du inte ditt språk! Ingen mening att argumentera med någon som inte förstår det språket han talar..
 
Bra Silentdefender, du löser verkligen problem med den attityden.

Det finns idioter överallt. Är det inte bättre att hata alla idioter istället för att hata en hel ras/nationalitet pga några idioter?
 
Försök och och få bort mig, född här, svensk medborgare, föräldrar bott här i 20 år+


Och nej det var inte 100 år sen. 100 år sen var det folkmord på Syrianer, Assyrer, Greker.


Du vill inte lämna sverige för du är född här, men ändå har du förklarat hur mycket du hatar sverige och allt som har med sverige att göra. Hur kan du då skryta att du är svensk medborgare?

Svensk medborgare för mig är mer än bara en stämpel på ett papper.

________

Lika, hur många invandrare ser du som gör Lumpen t ex?

Och om ni nu hatar Sverige så mycket och vårt land suger för att ni inte får allt ni pekar o skriker mot.. VARFÖR ÄR NI HÄR?
 
Du vill inte lämna sverige för du är född här, men ändå har du förklarat hur mycket du hatar sverige och allt som har med sverige att göra. Hur kan du då skryta att du är svensk medborgare?

Svensk medborgare för mig är mer än bara en stämpel på ett papper.

________

Lika, hur många invandrare ser du som gör Lumpen t ex?

Och om ni nu hatar Sverige så mycket och vårt land suger för att ni inte får allt ni pekar o skriker mot.. VARFÖR ÄR NI HÄR?


Vem har sagt att jag inte vill flytta från Sverige?
 
Om du inte förstod vad jag sa så kan du inte ditt språk! Ingen mening att argumentera med någon som inte förstår det språket han talar..

"Utav 10 ny-svenskar så är det bara jag som kan resten passar exakt i samma område som resten av de 9 svenskarna... "
gz svenska
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top