• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Luis Noe

New Member
Joined
Jun 19, 2017
Messages
2
Reaction score
0
yo puedo entrar a mi ot, un amigoya habia podido entrar pero ahora entra solo a la parte de la lista de sus chars de ahi le da entrar y no puede, los puertos me los marca abiertos, ya le di /openserver y aun asi nada, que puede ser? ayudaaa es un ot 8.6
 
Helpinos, mios clientos not workino with botino on serverino 8.6ino :rolleyes:
 
you need say wath you need man...
how is Ip fron ur server ?

Need others friends check and test to you.
Maybe can have problen in Connection fron ur friend. and dont in ur Server. "In server log make any error?"
 
maybe you have the ports 7171 closed check them again
you have to have the ports 7171 , 7172, 80 433
also
go to this website www.cualesmiip.com
and use that ip in your config.lua
rep++ if its helps
 
yo puedo entrar a mi ot, un amigoya habia podido entrar pero ahora entra solo a la parte de la lista de sus chars de ahi le da entrar y no puede, los puertos me los marca abiertos, ya le di /openserver y aun asi nada, que puede ser? ayudaaa es un ot 8.6

con la información que diste, lo mas seguro es que el puerto 7172 esta cerrado, te esta cargando la lista de chars porque el puerto 7171 si esta abierto.
recuerda que este es un forum en ingles.
 
Back
Top